وب سایت رسمی داود امینی
وب سایت رسمی داود امینی

وب سایت رسمی داود امینی

گفتگو با نشریه ی نورالزهرا- آثار منتشره و دفاع مقدس- داود امینی

سایت سجاده و نشریه نورالزهرا(س)

گفتگوی  کوتاه با داود امینی، بسیجی نویسنده و رزمنده ی دفاع مقدس

 

    از در که وارد مسجد می شوم، در میان صف های منظم نماز می بینمش. دانه های تسبیح را در دستانش می چرخاند و زبانش لحظه ای از ذکر ، باز نمی ایستد . چهره ی صمیمی دارد و دعوتمان را می پذیرد و دقایقی از وقت با ارزشش را در دفتر نشریه ،صرف صحبت با ما می کند.
وی از بسیجیان خوش ذوق و اهل قلم محله است که سال های متمادی به کار مطالعه و پژوهش در زمینه ی مسائل تاریخی – سیاسی ایران ، تحلیل رخدادهای ریشه های انقلاب اسلامی و نقش علماء ، جنبش ها و جریانهای مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی و … پرداخته است . وی تا کنون با قلم توانا و روانش ،چهار جلد کتاب علمی و بیش از بیست و پنج مقاله با موضوعات علمی ، تاریخی و سیاسی ، به مرحله ی انتشار رسانده است. .
کتابهای

·                       «جمعیت فدائیان اسلام و نقش آن در تحولات سیاسی– اجتماعی ایران » ،

·                       « اندیشه و عملکرد فدائیان اسلام » ،

·                       « چالش های روحانیت و رضا شاه »

·                       «تکاپوهای آرمان گرایانه ی اسلامی، از زبان محمد مهدی عبد خدایی»

از وی منتشر شده است.

    از ویژگی های منحصر به فرد این پژوهش گر در تألیفاتش ، به کارگیری چهارصد منبع فقط برای یک اثر علمی و تاریخی اش است که این موضوع به جامع بودن کتاب های وی اشاره دارد. ..
وی در زمینه ی نقش مؤثر بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس می گوید : « بسیج و دفاع مقدس ، دو مقوله ی جدایی ناپذیرند که بررسی دفاع مقدس بدون نقش مؤثر بسیجیان امکان پذیر نیست . اصولاً بسیج و دفاع مقدس ، تار و پودهای غیر گسستنی هستند. »

    او در ادامه می افزاید: « نگاه به دفاع مقدس ابعاد گوناگون می طلبد که نقش نیروهای جان بر کف بسیج، سپاه، ارتش، جایگاه رهبری فرزانه و حضور فرماندهان دلیر و ... هر یک به نوعی در پیروزی تاریخی و جاودانه ی هشت سال دفاع مقدس، بی سابقه است. »
    پیروزی انقلاب اسلامی تنها با نظر و عنایات خاص حضرت ولی عصر (عج) به ثمر نشست و حفظ ارزش های والای این دست آورد بزرگ، با خون پاک شهدای انقلاب اسلامی حاصل شد که از وظایف اصلی مردم مسلمان، پاسداری از این دستاوردهای عظیم و مقدس است.

نشریه نورالزهراسلام ا... علیها

مصطفی قهرمانی

داود امینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.