وب سایت رسمی داود امینی
وب سایت رسمی داود امینی

وب سایت رسمی داود امینی

بسمه تعالی

تقدیرنامه

پدر گرامی شهید گران‌قدر

   همان‌طورکه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تاکید فراوان بر تکریم و خدمت به خانواده شهدا داشته و دارند، بنابراین بر خود وظیفه می‌دانیم تا خدمت‌گزار این عزیزان باشیم. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران، همواره وظیفه و رسالت همه مسئولان و مردم است. ازاین‌رو تلاش می‌کنیم تا با دیدار از خانواده شهدا، سبب شادی آن‌ها شده و از صبر و ایثار آنان قدردانی کنیم. خانواده شهدا با بصیرت کامل و الگوپذیری از امیرالمؤمنین علی(ع) پیرو و گوش به‌فرمان ولایت فقیه هستند. آن بزرگ‌واران، از شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌آیند. ملت و دولت باید تلاش کنند تا در سالی که ازسوی مقام معظم رهبری، به‌نام «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» مزین شده، با الگوپذیری از امام شهدا و راه شهیدان ، بر قدرت، عظمت و یک‌پارچگی ایران اسلامی بیفزایند. همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید قدردان این عزیزان باشیم؛ چراکه آرامش و آسایش ما از همین ایثارگران و مدیون فداکاری و ایثار آن‌ها است. امروز به برکت خون شهدا، شاهد بلوغ کامل جوانان ایران هستیم.

   هرگز از نقش چمش‌گیر پدران، مادران و همسران شهدا در دوران انقلاب و دفاع مقدس غافل نخواهیم شد. شهدا با اهدای خون خود، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه محکم و استوار کرده و بارقه امید را در دل مستکبران و بدخواهان ایران اسلامی نابود کردند.

   به‌فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، خانواده شهدا افضل هستند. ازاین‌رو با توجه به‌ضرورت سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با مغتنم دانستن سیزده رجب، سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، فرصت را مناسب برای بازخوانی جایگاه پدران شهدا می‌دانیم. امیدواریم بتوانیم مشکلات کشور عزیزمان را با رهبری مقام معظم رهبری، مرتفع کنیم و با همراهی خانواده معظم شهدا و به‌ویژه پدران گران‌‌قدر شهیدان، زمینه‌را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم سازیم.